Sunday, September 25, 2016

მერვე დღე

      მოცემული მოდული დამეხმარა, გამეაანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით. ავტვირთეთ  და ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომების რუბრიკები, ვიმსჯელეთ, როგორ შეუწყობს იგი ხელს მოსწავლის თვითრეგულირებად  სწავლას.
     გეგმაში შევიტანეთ ცვლილებები, კერძოდ, ჩავწერეთ საპროექტო აქტივობები, ნიჭიერი, არაქართულენოვან და სსსმ მოსწავლეთა  დიფერენცირებაზე დაყრდნობით.
   ვიმსჯელეთ, რომ მოსწავლეთა საჭიროებაზე მორგებული სავარჯიშო მას განუვითარებს თვითრეგულაციის, საკუთარი თავის მართვის, თვითშეფასებისა და რეფლექსიის უნარებს.
   შევქმენი "სლაიდ შოუ" გამოწვევის ფაზისათვის, რომელიც გამიადვილებს ფასილიტაციას, რაც დამეხმარება, გავუკეთო სკაფოლდინგი მათი სწავლის გასაადვილებლად. 

No comments:

Post a Comment